Fw: coaching en steun

gvkooten gvkooten at PLANET.NL
Thu Sep 26 16:32:41 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Escalatie naar boven. Niks gehoord

----- Original Message -----
From: gvkooten
To: Los B. ; th.dgraaf at tk.parlement.nl ; I.v.Engelshoven at d66.nl
Sent: Sunday, September 22, 2002 11:03 PM
Subject: coaching en steun

Beste Thom/Ingrid,

Mijn wens is het project SLIM in november te kunnen starten. Hiertoe vinden op de achtergrond reeds veel gesprekken plaatst. De doelstelling is meervoudig: meer enthousiaste, actieve en trotse leden die met onderwerpen (concreet) bezig zijn die hen raken, gezamenlijk met de doelgroep(en). Het eerste project zal gaan over de positie van vrouwen met een allochtoonse achtergrond. Mijn zorg is dat ik zelf binnen D66 door mijn actieve en enthousiaste houding (zie aantal mails) als een soort  'dorspidioot' te boek gaat staan bij onvoldoende betrokkenheid van de top. Dit wil ik graag voorkomen aangezien ik juist effectief en constructief bezig wil zijn. Ik hoop dan ook dat jullie mij willen supporten en goede adviezen willen geven hoe het best te opereren. Bij onvoldoende steun kan ik enerzijds niet doorgaan met exploreren en activiteiten opstarten. Anderzijds leer ik dan ook bar weinig van mijn eigen handelen. Marianne Douma levert reeds goede feedback. Dit werkt prima.

Dus gaarne reactie en ev. support (ook via bestuurdersmaillijst.. geef je blijk van grote betrokkenheid).

Vriendelijke groet,

Unico