Fw: Integratie/Emigratie en Mensenrechten

gvkooten gvkooten at PLANET.NL
Thu Sep 26 16:32:27 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

nummer 3

----- Original Message -----
From: gvkooten
To: 'Discussielijst over D66' ; Leo Smeets ; leo ; diederik at jongedemocraten.nl ; malentendus at ongehoord.net ; Willem Steetskamp ; bestver at d66.nl ; bestuurders at d66.nl
Sent: Saturday, September 21, 2002 10:35 PM
Subject: Fw: Integratie/Emigratie en Mensenrechten

Beste Democraten,

De eerste strip om het debat over de positie van islamitische vrouwen met een allochtoonse achtergrond e.d. staat op www.ongehoord.net. Ik hoop dat deze mail ook direct op de bestuurdersmaillijst wordt geplaatst.

De eerste strip is te zien als een pilot of proef. Het duurt even voordat de strip er volledig opstaat. Graag reacties over wat je goed vindt en wat beter kan. Het beste kan je wellicht een print maken. Daarnaast zijn suggesties voor nieuwe invalshoeken e.d. welkom. Ik hoop dat dit medium ook een bijdrage gaat leveren aan de discussie over emancipatie, integratie en wie daar allemaal bij betrokken dienen te zijn. Duidelijk is nu reeds dat we iets aan snelheid en formaat dienen te doen. Veel plezier. D66 pakt uit!

Met vriendelijke groet,

Unico van Kooten

Dank aan Hein WvM.
En Judith Prakke