Geen zelfkritiek in Arnhem

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Sep 20 07:53:52 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Martin,

Je reactie vormt een 'bewijs' van wat ik beweer: een jij-mop, in dit geval.
Ik neem namelijk regelmatig de handschoen op, zoals je je herinnert. Waar
blijft een serieuze reactie op wat ik stelde over 'metaforische' oorlogen?
Dus Martin, reageer eens inhoudelijk!

Overigens doseer ik mijn dossiertjes qua tijd.

Henk Vreekamp, Utrecht.