Verval onvrije blablabla

Thu Sep 19 14:29:56 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Karst,

???

Vind je het nou prima dat bijvoorbeeld vooral de PvdA bepaalde en bepaalt
wie wel en niet (bijvoorbeeld D66 zoals in mijn voorbeeld) aandacht krijgt
op het Amsterdamse AT5 en in andere media?

Of vind je het dwangmatig gezoek om aandacht van GroenVrede dmv
paniekzaaierij onder de Tweede Kamerleden e.a. (en eerder al bij de
installatie van het Kabinet bij de Koningin) nou absoluut vruchteloos
ondanks de geplukte groengele vruchten van aandacht?

Fritz