Open Source (was: live-debatten in "Windows Media)

Cees de Groot cg at CDEGROOT.COM
Thu Sep 19 12:56:25 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Peter van de Wijngaart <peter at wijngaart.com> said:
>Ooooo, wilde je daar een discussie over voeren ;-)
>Misschien is het dan slim om volgende keer daar een discussie over te
>beginnen en niet over live-debatten van de TK die op internet te zien
>zijn.

Wel, ik kan ze nog steeds niet volgen. Oorzaak is dat de overheid in bed ligt
met een monopolie op IT gebied. Dus dan komt de discussie automatisch op dat
probleem terecht, niet?

Maar inderdaad, die discussie wil ik erg graag voeren. Jij hebt het subject al
veranderd, ik poneer mijn stelling nog eens: 'het gebruik van Open Source
software bij overheden moet wettelijk verplicht worden', en ik hoop op veel
reacties :-)

(als er behoefte aan is, wil ik graag een wat uitgebreidere onderbouwing
neerzetten in de vorm van een artikel op mijn website)

--
Cees de Groot               http://www.cdegroot.com     <cg at cdegroot.com>
GnuPG 1024D/E0989E8B 0016 F679 F38D 5946 4ECD  1986 F303 937F E098 9E8B