over het referendum over het referendum...

Lenny LennyBruce235 at HOTMAIL.COM
Tue Sep 17 02:02:00 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Geachte heer Bakker,

Dat gaat alleen lukken als 'de kiezer' overtuigd is dat 'het
referendum' praktisch uitvoerbaar en bindend is.
Dat is de kiezer dus niet.
Ten eerste is de drempel te hoog, ten tweede is de uitslag niet bindend,
en ten derde weet geen mens (Schiphol) waar hij moet zijn om te tekenen.
Hoeveel mensen gaan speciaal naar het gemeentehuis om een
referendum te ondertekenen op deze gronden?
Een bedroevend eind resultaat van 'het grote (s)lijmen'
Als het je lukt om DEZE wetswijziging (bindend) te referenderen,  mag je
van mij gelijk doorstoten naar de functie van minister-president.