De Fraude

Lenny LennyBruce235 at HOTMAIL.COM
Tue Sep 17 02:16:08 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

In de laatste paar dagen zijn we geconfronteerd met Ministers die onder
ede liegen alsof het gedrukt staat, nadat zij in eerste instantie de
tweede kamer hebben voorgelogen.
Het ergst was/is de hooghartige Netelenbos die nu in de tweede kamer
zit. Na haar ministerieele blackmail met tolpoortjes van honderden
miljoenen, de NS die niet goed functioneert, de miljarden kostende
Betuwelijn, en dan nu gewoon plat liegen over Schiphol.
Accepteert de tweede kamer een publieke leugenaarster als lid?
Het nam Korthals 20 minuten van ondervragen om zijn liegen toe te geven,
en Jorritsma kende meneer Koop en had verder "dat herinner ik me niet"
of nog beter "als ik me het wel herinner" op het puntje van haar tong.
Eerlijkheidshalve had zij er als Min. van EZ minder mee van
doen...alhoewel zij haar dossiers blijkbaar niet kende...

Korthals moet gewoon weg, liegen mag niet!!
Ook Kok heeft in het verleden de kamer voorgelogen in het van Aartsen
debat! Maar die is al weg...

Gaan we soms het huidige kabinet eruit gooien om deze liegende puinhoop
(weer) op het pluche te zetten? DAT schiet lekker op...