FW: Team De Graaf een ramp

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Sep 13 07:25:30 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bernard Aris,

Leuk dat je mijn berichtje hebt doorgemaild. Ik zie in een en ander een
bevestiging van mijn anecdotisch verslag. Dat ik mevrouw Lambrechts iets
heb "toegebeten" staat mij niet voor de geest. Daar was de fysieke afstand
trouwens te gering voor. Dat de inhoud ook achteraf onwelgevallig overkomt,
zou natuurlijk wel eens aan de inhoud kunnen liggen.

Ik begrijp uit de header dat je assistent bent van een parlementarier -
wist ik niet eens. Als het dan maar niet wordt van "wiens brood men
eet...". Dit is een open forum, dus propaganda voor een bepaald belang
dient wel als zodanig te worden geduid.

Henk Vreekamp, Utrecht.