Arnhems congres: andere kwesties

Michiel Scheffer D66 mrsch002 at PLANET.NL
Sun Sep 8 16:05:11 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Ik vind het allemaal prachtig wat je zegt maar iemand afserveren zonder
eigen ervaring en en passant het oordeel van mensen die haar wel kennen
terzijde schuiven is me te gratuit. Je hebt me overigens sowieso
teleurgesteld door gisteren in Arnhem geen motie in te dienen om Thom de
Graaf te verzoeken terug te treden. Ik had overigens tegen de motie gestemd,
maar het feit je niet eens een poging daartoe gedaan hebt diskwalificeerd je
ten ene male om daar nog toe op te roepen. Borrelpraat is dat dan.

Verder waardeer ik je inhoudelijke inbreng doorgaans zeer, maar in je
oordeel over personen sla je de plank mis of ga je uit van ongefundeerde
vooroordelen. Zo komen we er niet.

Michiel Scheffer