aan de Muijz en de lijsters

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Thu Oct 31 23:14:36 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

:
: On Thu, 31 Oct 2002 18:13:34 +0100, Hein van Meeteren <heinwvm at CHELLO.NL>
: wrote:
:
: ...
: > Eigenlijk vraag ik hulp, want ik kom er niet uit.
: >
:
: Hein,
: Ik begrijp dat je toch gereageerd hebt op Muijz 'antwoord aan de kiezer',
: want ook ik heb Muijz' kwaadaardige analyse van wat je in Buitenhof hebt
: gezegd, met kromme tenen zitten lezen. Fritz van Rixvoort is van mening
: dat jij mag reageren. Ik ben dat op zich met hem eens. Maar waarom zou
je?
: Muijz heeft een missie. Hij steekt een hoop energie en tijd in het
: analyseren en kritiseren van je uitlatingen. Hij denkt oprecht dat hij
D66
: moet behoeden voor jou, want hij draagt de partij zo'n warm hart toe.
: Muijz wil D66 behoeden voor jou omdat hij vindt dat jij een moreel
defect mens bent. Sterker
: nog, hij denkt dat hij de gehele Nederlandse democratie moet beschermen
: tegen jou.
: Maar zijn D66 hart klopt niet zo hard dat hij lid wil worden...
:
: Ik ben overtuigd van het feit dat hij, om welke reden dan ook, door jou
: geobsedeerd is geraakt. De transcriptie van Buitenhof is daar een goed
: voorbeeld van mijns inziens. Zijn berichten zijn er slechts op gericht om
: je te beschadigen, niets meer en niets minder.
:
: Ik zou het heel jammer vinden als jij je terug trekt van de lijst omdat
: Muijz je niet los kan laten.
:
: Ellen
:
: Webmaster,
:
: Ik ben tegen het modereren van lijsten. Desondanks ben ik nu van mening
: dat de bijdragen van Muijz die gericht zijn op Hein niet geplaatst moeten
: worden. Ik weet nog goed hoe mij de lol van het meelezen werd ontnomen
: toen ik begon mee te lezen op deze lijst en noch Hein, noch Erik kende.
: Juist nu er verkiezingen aankomen, zal er meer meegelezen worden. Het
: uitvechten van een persoonlijke vete heeft een negatieve invloed op het
: beeld dat mensen hier van de partij krijgen. Dat wilt u toch niet? Doe er
: wat aan!
:
: Ellen Vunderink
: