Lousewies doet mee!

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Thu Oct 31 15:55:05 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein,

Daar zal ik mij maar niet zo bang voor maken, Hein. Je weet dat ik bij de
vorige verkiezing kritisch op je was . Maar je hebt in Buitenhof wel laten
zien dat je eigen mening en een verantwoordelijkheid hebt (en het
partijbelang laat prefereren) en dat je niet zo als de overige kamerleden om
Tom de Graaf heen gingen staan zonder een objectieve kijk op de fractie te
hebben (zelf kritiek). Als Tom zich alleen maar verweerd met : IK wil geen
populaire roeper zijn, zeg ik dat dat wel heelver afstaat van dat ACADEMISCH
gepraat met tussenzinnen , bijzinnen enzovoort waar niemand meer iets van
begrijpt.
Waar ik hem ondermeer op afrekend is dat hij LPF voor de verkiezingen bij
voorbaat uitsloot van samenwerking. (Dat was niet de eerste keer dat D66 dat
deed . Daarin kunnen we nog veel van de anderen leren. HET UITVOEREN van ONS
PROGRAMMA dient het uitgangspunt te zijn voor samenwerking) M.i. was dit
aanleiding van de grote verkiezingsnederlaag .

Peter Bos