Lousewies doet mee!

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Oct 31 15:43:04 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

----- Original Message -----
From: "Erik van den Muijzenberg" <muijz at dds.nl>

> Door het wat aangeslagen D66 te vergelijken met een doodgeslagen
> student. Fijnzinnige move. Heerlijk Helder Hypocriet.

Got me. Je gelieg dwingt me tot reactie. D66 werd nergens mee vergeleken.
D66 is de partij die opkomt voor de vrijheid van uiting, en als die
uitingsvrijheid wordt doodgeslagen, dan zijn we de eersten die in het
verweer dienen te komen. In feite is de velose held óók een d66-martelaar:
hij heeft zijn uiting met de dood moeten bekopen. Elke D66 voelt dit in zijn
maag.

>Jij kunt niet in de bovenkamer van Paul Witteman kijken.

Ik weet wel wat we achteraf hebben besproken. Paul en ik kennen elkaar wat
langer, dus dat praat wat makkelijker.

>Ik ook niet. Maar het meest waarschijnlijke is dat Paul
Witteman zei

Nee, dat was niet zo. We hebben er achteraf over gepraat en uw aanname is
onjuist.

>Zowel Fllor, als Francine als ik hebben dit weten te voorkomen,
>en daarmee een overwinning geboekt op de mediacratie.

>Zij was, wat mij betreft, de absolute winnaar van het debat.

Tuurlijk, vdM, tuurlijk