Lousewies doet mee!

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu Oct 31 15:34:53 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Herman, wat maak je me nou. We hadden het toch over de belofte aan de kiezer
om een termijn af te maken. Je had het over kiezersbedrog van Johanna, en ik
vroeg of lousewies niet hetzelfde zou doen. En nu ineens zijn er geheel
nieuwe criteria binnengeslopen. Ik wil die resultaten best meewegen, maar
wil je dat Lousewies vergelijk met Johanna? Wat wil je precies?