Lousewies doet mee!

Thu Oct 31 14:40:21 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Mark heeft gelijk, wat de feiten betreft.

In de tweede zending:

Velen van ons zitten in ons maag over de vraag over de opvolging van Thom de
Graaf. De namen van Hans Wijers, Roger van Boxtel en Lousewies van der Laan
zijn genoemd. Het zal niet makkelijk worden, maar 'when te going gets tough,
the tough get going'. We waren er allemaal bij toen de kandidatenlijst
samengesteld werd.
<

In de derde zending met bijlage desbetreffende brief:

Wilt u zo vriendelijk zijn dit bericht door te zenden aan:
- Hans Wijers
- Roger van Boxtel
- Lousewies van der Laan

met vriendelijke groet,

Floor Kist
<

De bijgaande brief aan Lousewies e.a.:

Aan Hans Wijers, Roger van Boxtel, Lousewies van der Laan.

Geachte democraten,

Vele leden en ik zijn bezorgd over de toekomst van D66. Ik heb hiertoe een
brief aan de Tweede
Kamerfractie voor D66 gestuurd.

Wij doen een beroep op jullie om je te kandideren als lijsttrekker voor D66.
Onze loyaliteit
aan Thom de Graaf en de fractie is groot, maar onze loyaliteit aan D66 is
groter

Wij zijn bezorgd dat de fractie, gezien de moeilijke tijd die ze de
afgelopen tien jaar hebben
gehad, niet meer in staat is de energie op te brengen om D66 uit deze
neerwaartse spiraal te
krijgen.

In het 'mission statement' staat dat iedereen is nodig voor de beste
oplossing, maar wij
denken dat vooral jullie een belangrijk deel van de oplossing voor D66
kunnen zijn.
Willen jullie D66 en ons helpen?

met vriendelijke groet,

Floor Kist