Lousewies doet mee!

Herman Beun herman.beun at YUCOM.BE
Thu Oct 31 14:50:10 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein van Meeteren schreef:

> 1. wie heeft vijf jaar niets gedaan op kosten van de belastingbetaler?
> 2. wie heeft driepuntvijf jaar de benen uit zijn of haar gat gelopen?
> 2.5. over welke opvattingen van mij heb je het en wat vind er
> raar aan?

Jij bent degene die de resultaten van een mandaat niet wil meewegen in
de eindbeoordeling maar zich liever blindstaart op het al of niet
uitzitten van vijf jaar. Ik vind die resultaten juist het enige wat
relevant is. Ik vind jouw opvatting vreemd, omdat ze in de afweging
tussen 1) en 2) leidt tot de conclusie dat 1) beter is dan 2).

/Herman