Partij of leider

Jasper Diekema jf.diekema at WANADOO.NL
Tue Oct 29 23:19:01 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Democraten, Dogmatische democraten en progressieven,

Ik wil toch een aantekening maken bij de hele mikmak van dit moment, we
komen wel in het nieuws, er wordt weer over ons gepraat. Of dit de manier is
om in het nieuws te komen is weet ik niet... alhoewel ik wel vind dat
negatief nieuws niet altijd verkeerd is. De kiezer ziet nu wel duidelijk dat
we nog leven en door de actie van Kist zijn er heel veel reacties (negatief
en positief) losgekomen. Dit is op zich niet verkeerd natuurlijk.
Inhoudelijk wil ik eigenlijk alleen nog maar kwijt dat het we op zich niet
moeten zeiken over de kandidaatstelling van Thom, hij heeft alle recht om
zich kandidaat te stellen. WIJ als leden kunnen ervoor zorgen dat hij het
niet wordt, niet door te zeiken op dit soort lijsten maar door ons zelf
kandidaat te stellen of hem gewoon niet op hem te stemmen.

Overigens: Floor Kist had het in nova over verjonging, zijn er nog ideeen
over jonge kandidaten binnen de diverse afdelingen?
Misschien Jasper Hormann, na zijn voorzitterschap JD.

Groet,
Jasper Diekema
Student Geschiedenis en bestuurskunde
Den Haag/Rotterdam