Open brief inzake kandidatenlijst TK

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Tue Oct 22 16:41:33 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik moet eerlijk zeggen dat ik van deze discussie niet veel meer snap. Alsof
het alleen om Thom gaat. Wie staan er nog meer op die lijst? Een leuke
balans tussen Sturm und Drang en bezonnenheid? Het ware radicaal
democratische vuur?

En wat gaan we zelf potdomme doen om de kiezer te benaderen? Of laten we het
met z'n allen van Thommie (of welke lijsttrekker dan ook) afhangen?
Al we één voorbeeld aan de SP kunnen nemen is het wel dat ze daar geloven in
de inzet van de héle partij. En als wij met z'n allen de straat opgaan om te
discussieren en debatteren kunnen we nog een heel eind komen. Een leger van
12.000 m/v! Zullen we de discussie dus vanaf nu eens ombuigen naar wat we
met z'n _allen_ kunnen doen? En daarmee die toekomstige lijsttrekker alle
steun geven?

Martin

P.S.: En als het erom gaat, stem ik voor Thom