Open Brief kandidaatstelling

Tue Oct 22 16:39:30 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Martin,

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Martin Lentink <martinlentink at d66putten.nl>
Datum: dinsdag 22 oktober 2002 15:04

Ik heb gewoon alle debatten live gevolgd (en alle kranten en onze website
gelezen),
en hoefde dus niet te vragen wat ik heb aanschouwd, gehoord en gelezen.
Met >>om<< bedoelde ik niet naar eventuele tegengestelde intenties te wijzen
dan
wat daadwerkelijk geschiedde, de dag van het debat en met de verklaring een
dag later.

Dorp,

Thom

>Mag ik aannemen dat je hiermee suggereert dat er zich in de kringen van CDA
>en LPF potentiele D66-stemmers bevinden?

Natuurlijk, ze zijn niet massaal naar de ook gehalveerde PvdA en VVD gegaan,
noch allemaal naar de ook verloren GL, noch allemaal naar de meer van ons
verschillende SP.
Inhoudelijk was al langer bekend dat er heel veel overlap in de denkbeelden
bij kiezers is tussen VVD, LPF en D66, maar ook tussen PvdA, GL en D66, en
deze keer was er een vlucht naar Marijnissen en Balkenende die het best
oprechtheid, betrouwbaarheid en integriteit uitstraalden door (bijna) nooit
de man te spelen.

Fritz