over assessment bij D66

Martijn Leenders martijn at NEARBYU.COM
Tue Oct 22 12:47:29 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Daar heb ik géén begrip voor.
Tenslotte wordt deze lijst op de D66-site aangeprezen als D66-politiek cafe.
Daarmee krijgt e.e.a. automatisch een bepaalde kwalificatie mee.

Deze typisch verwende Nederlander vindt vrijwilligheid geen excuus voor
gebrek aan niveau. Want dan kun je er maar beter mee ophouden. Vrijwilliger
of niet.

Jammer dat je het meteen op de man moet spelen.

Martijn Leenders.