over assessment bij D66

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Tue Oct 22 13:28:45 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Wat een ellende. Rolt de Muijz weer eens over Hein van Meeteren heen, liggen er in eens een heleboel lijsters te rollebollen.

Ik ben het met iedereen eens dat dit gekonkel op de lijst niet moet kunnen.

Erik vindt het nodig Nederland en D66 in het bijzonder te beschermen tegen Hein. Ik heb die bescherming niet nodig, en ik vind die bescherming niet nodig :-).

Maar modereren? Ik lees niet graag mee op gemodereerde fora omdat ik dan niet weet of wat ik lees écht is. Ik wil juist graag iedereens bijdrage lezen, precies zoals hij of zij hem verwoord heeft.
Een filter voor 'meeteren AND muijz' lijkt mij buitengewoon onredelijk. Hein is, sinds ik meelees, nooit degene geweest die begon met deze moddergevechten. Het verbaast mij niet dat hij op de lijst wel eens laakbaar heeft gereageerd. Ik zou er ook gek van worden om zo machteloos te staan, en niets te kunnen doen.

'Muijz, stop er nou mee. Je hoeft Nederland en D66 niet te redden. Je ergert alleen een heleboel lijsters. En je maakt vooral jezelf kapot. Je inhoudelijke bijdragen zou ik missen.'

Ellen