over assessment bij D66

Tue Oct 22 12:30:20 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 11:53 22-10-2002, Herman Beun wrote:

>Hear, hear. De lijst wordt nu niet gemodereerd en dat lijkt me ook niet
>permanent nodig (geloof me, de vete waar jij naar verwijst is gelukkig
>wel de enige persoonlijke vete die hier steeds wordt uitgevochten). Maar
>het lijkt me zinvol als de lijstbeheerders specifieke personen bij
>wangedrag van dit soort van de lijst kunnen kieperen. In de tussentijd
>zou een filter dat selecteert op 'meeteren AND muijzenberg' echter ook
>al heel effectief zijn...

Ik waarschuw deze lijst tegen Hein van Meeteren.
Ik zie niet in wat daar fout aan kan zijn. Zeker, ik weet het,
Hein van Meeteren is op het eerste gezicht een zeer charmante
man. Maar, zoals uit mijn bericht van daarstraks al blijkt,
Hein heeft er geen moeite mee om ver onder de gordel te slaan.
Dat het uitermate kwetsend is om als incestslachtoffer te
horen te krijgen dat je poseert, daar kan geen twijfel aan
bestaan.
Dat iemand als Hein op plaats zeven wordt gezet kan mijns
inziens twee dingen betekenen:

a) D66 houdt wel van een beetje LPF-achtige herrie
b) de procedure waarin kandidaten worden beoordeeld schiet tekort

Het eerste lijkt mij weinig aannemelijk.
Voor de tweede mogelijkheid heeft Herman Beun nu een geniale
oplossing gevonden: we zetten allemaal de oogkleppen op en
modderen gewoon door.

Dat kan ik toch niet serieus nemen Herman?

Erik vdMb