Schouw parachuteert De Graaf

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Oct 21 14:45:55 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Mon, Oct 21, 2002 at 02:20:20PM +0200, Marc-Jan Ahne wrote:
  : Henk,
  :
  : Ik zat ook even te kijken maar volgens mij zit het in de tijdslijn, er is
  : een korte periode voor poststemming en gevolg daarvan is dat die al begonnen
  : moet zijn voor je je lijsttrekker kiest.

  Dat lijkt het argument inderdaad maar ik zie nog niet waarom het feit
  dat er een poststemming loopt iets zegt over de wijze van verkiezing
  van de lijsttrekker. Wie ziet wat ik mis?

  Groet,

--
|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |