Schouw parachuteert De Graaf

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Mon Oct 21 14:30:26 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Mon, Oct 21, 2002 at 01:52:30PM +0200, mrsch002 at planet.nl wrote:
  : Beste Henk,
  :
  : Niets smoes, dat is de procedure waarop teruggevallen wordt conform huishoudelijk reglement. Er is simpelweg geen tijd voor de normale (nieuwe) procedure  (eerst lijsttrekker; dan lijst en met stemadviescie).

  Hm, als het uit SHR blijkt houdt het op natuurlijk (orde-fratsen
  daargelaten). Maar blijkt het uit SHR? Ik zit even te kijken maar
  zie dat niet direct. Kan iemand de artikelen noemen en uitleggen?

  In 8.24 en 8.25 lees ik slechts dat zoveel mogelijk de normale
  bepalingen gelden en dat de lijsttrekker gekozen wordt op een
  ALV. Ik zie niet direct waarom kandidering lijsttrekker en lijst
  niet parallelle zaken kunnen zijn waardoor mensen zich voor het een,
  voor het ander of voor beiden kunnen kandideren.

  Groeten,

  : >REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl
  : >
  : >Beste mensen,
  : >
  : >De smoes zal wel tijdgebrek zijn maar de lijsttrekkers verkiezing
  : >vindt plaats volgens de oude methode (bovenste 5), zo zie ik op:
  : >
  : >http://www.d66.nl/campagne2003/
  : >
  : >Dat schiet dus niet op, en er zullen wel weer vier mensen zijn
  : >die niet beschikbaar zijn zoals ook in 98. De kans dat Lousewies
  : >zich nu nog meldt (als ze al wilde) is denk ik drastisch gedaald.
  : >Die gaat natuurlijk niet het Europees lijsttrekkerschap neerleggen
  : >om mogelijk als nummer 4 ofzo op de Kamerlijst te komen.
  : >
  : >Waarom ?? Wat te doen?
  : >
  : >Groeten,
  : >--
  : >+----------------------------------------------------------------------+
  : >|  (o-  Henk van Lingen                       Utrecht, The Netherlands |
  : >|  /\                                       http://henk.vanlingen.net/ |
  : >| v_/_                              http://www.tuxtown.net/netiquette/ |
  : >+----------------------------------------------------------------------+
  : >
  : >Dit bericht is verzonden via de informele D66 discussielijst (D66 at nic.surfnet.nl).
  : >Aanmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het tekstveld alleen: SUBSCRIBE D66
  : >Afmelden: stuur een email naar LISTSERV at nic.surfnet.nl met in het tekstveld alleen: SIGNOFF D66
  : >Het on-line archief is te vinden op: http://listserv.surfnet.nl/archives/d66.html
  : >
  : >Deze e-mail is door E-mail VirusScanner van Planet Internet gecontroleerd op virussen.
  : >Op http://www.planet.nl/evs staat een verwijzing naar de actuele lijst waar op wordt gecontroleerd.