ophouden m klieren svp

Hans Giesing h_giesing at HOTMAIL.COM
Sat Oct 19 20:12:45 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Lijsters,

Dergelijk LPF-achtig gemekker over deze lijst ontnemen mij het plezier om
nog deze nog langer te volgen. Je zou denken dat D66-ers, nu we in de
peilingen nog verder zakken, wel wat beters te doen hebben.

groeten,

Hans Giesing
website: http://www.hansgiesing.cjb.net

>From: muijz at dds.nl (Erik van den Muijzenberg)
>To: Hein van Meeteren <heinwvm at chello.nl>,    Discussielijst over D66
><D66 at NIC.SURFNET.NL>
>CC: D66 at NIC.SURFNET.NL
>Subject: Re: ophouden m klieren svp
>Date: Fri, 18 Oct 2002 16:59:10 +0200
>
>REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>Ik heb je hier op de lijst opgeroepen met bewijzen voor je
>aantijging te komen. Dat je zo laf was je 'bewijs' (?) niet
>naar de lijst te sturen had ik niet gezien.
>Mijn excuses dat ik je dapperder had ingeschat dan je bent.

> [...]

Chatten met je vrienden via het web? Probeer MSN Messenger
http://messenger.msn.nl/default.asp?client=1