Watergate

Sat Oct 19 19:02:23 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Henk,

Zand erover en sorry dat ik oude koeien uit de slot haalde zonder ze
expliciet te benoemen. Dat neem ik dus bij deze terug.

Ik beoogde slechts te bekritiseren dat je mijn specifieke reactie (verweer)
op specifieke persoonlijke kritiek (niet op de zaak of inhoud gericht) als
algemene stellingen van mij ging bestrijden. Dat is m.i. inhoudelijk niet
juist: door de context of de vraag zelf weg te laten worden (mijn)
beantwoordende woorden ook verdraaid.
Ik had mijn antwoord scherper kunnen verwoorden door overal >in deze (zaak)<
bij te vermelden en er niet bij te vermelden dat ik altijd zo te werk (wil)
ga(an).

Fritz