Bombarderen Rome?

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Fri Oct 11 23:22:05 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Karst,

Met die presidente bedoelde ik inderdaad Mary Robinson. Van de huidige weet
ik niet eens de naam. Helaas is Belfast een van de weinige Ierse steden
waar ik nooit ben geweest, dus ik kan je vreugd van verblijf niet peilen.
Maar Rome bombarderen, nee. Ze hebben er ook zoveel vluchtwegen.

Henk Vreekamp, Utrecht.