Freedom!

Thu Oct 10 12:50:14 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Wed, 9 Oct 2002 01:27:35 +0200 Tjerk Jouwstra wrote:

>Erik,

Ja Tjerk?

>Goh, nu mis ik jouw stichtelijk verhaal over Hein en jouw stichting. Dat

Inderdaad. In de bijdrage waarop ik reageerde had Hein het
namelijk niet over democratie. Overeenkomst is wel dat Hein
ook bij die stichting het debat domineerde door frequentie
en volstrekt misplaatste stelligheid van zijn bijdragen.

Het was overigens niet *mijn* stichting. De stichting was
feitelijk van de donateurs; 'participanten' genaamd.
Helaas leek Hein te denken dat de stichting van hem was.

>waren nu eens adembenemende bijdragen, en zo to the point.

Of ze adembenemend waren weet ik niet. To the point waren
ze zeker; ik bracht Hein's ondemocratische optreden bij die
stichting ter sprake om D66 te waarschuwen tegen Hein.

>Maak niet van iedere muis een berg.

Hein vergelijken met een muis, lijkt mij toch zeer ongepast.
Pas maar op dat onze kampioen der vrijheid van meningsuiting
geen aangifte tegen je doet Tjerk. ;-)

Erik vdMb