Freedom

Thu Oct 10 12:50:13 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At Tue, 8 Oct 2002 21:07:29 +0200 Ellen Vunderink wrote

>Wie voelt zich geïntimideerd door Hein van Meeteren?
>Erik, ik niet,

Daar ben ik blij om Ellen.

>Ik zou een (directe) inhoudelijke reactie op stelligheden
>die je storen meer waarderen dan dit soort bijdragen.

Ik heb mijn bezwaren tegen de schijnheilige bijdragen van
Hein 'meeteren met twee maten' van Meeteren vaak genoeg
uiteengezet, dacht ik. Volgens sommigen tot vervelens toe.

>Hoe zeer ik je verder als mens ook waardeer.

Dat lijkt me in dit geval irrelevant.

>Houd deze lijst nou verschoond van dit soort bagger. Dan doe ik dat ook.

Ellen, ik ervaar je bericht niet als bagger. Echt niet.

Erik vdMb