De deur dicht ?!

Thu Oct 10 09:43:50 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hein schreef:
> Volkskrant gelezen? Die doodsbedreigingen blijken weer eens een
journalisten-uitvindsel te zijn. Ik voelde al een tijdje nattigheid. Pappa
Ayaan blijkt ook van nix te weten.

Zonder een definitief antwoord te geven op de wel of niet-vraag.
Gisteravond bij Barend en van Dorp vertelde Hirsi gesprekken met haar vader
opgenomen te hebben. Ik meen dat deze vandaag ergens uitgezonden zouden
worden. En pappa Ayaan zou best eens belangen kunnen hebben om dingen te
ontkennen. Ik ben benieuwd...