[RE: Melkertbanen (was: Peilingen 4 oktober 2002)]

Bart Meerdink bmeerdnk at TELEKABEL2.NL
Sun Oct 6 17:18:40 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Blijkbaar is het te ingewikkeld om alle mooie plannetjes en regelingen
die bedacht worden door te denken naar wat er in de praktijk gaat
gebeuren, wat de beoogde scenario's zijn, en of die redelijkerwijs naar
verwachting ook zullen optreden. Resultaat: goede bedoelingen en
weggegooid geld.

Is het niet zinnig om een stel studenten (i.e. mensen die onbevoordeeeld
staan tegenover de bedenksels) in te huren om met een rollenspel en
realistische gegevens uit te laten zoeken wat er allemaal mis kan gaan?
Goedkoop, leerzaam, en wellicht ontnuchterend.