Peilingen 4 oktober 2002

p.f.g.bos pfgbos at CHELLO.NL
Sun Oct 6 13:14:42 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Ik weet niet of het voorbeeld van Peter juist is. : HET GING ME MEER OM EEN
VOORBEELD EN HET BEELD DAT BLIJFT HANGEN ALS JE BORIS ZIET IN HET JOURNAAL .
DAN GAAT HET MEESTAL OVER DEZE ONDERWERPEN . OOK al snappen wij het dan nog
wel, dan vraag ik mij weleens af hebben geen andere politieke onderwerpen om
je eens wat drukker om te maken of een te vragen op deze lijst hoe we over
bepaalde dingen denken . (En dat hoor ik ook om mijn heen )
Een van mijn grote teleurstellingen van de kamerfractie is bij de laatste
debatten is HOE ER MET DE MELKERT BANNEN IS OMGEGAAN . 20 jaar geleden zaten
er duizenden mensen zonder werkuitzicht in de bijstand met alle sociale en
financiele gevolgen van dien . Wat ik hier plaatselijk van zie is dat met
veel inzet getracht is voor al die mensen (vaak niet begaaft en zonder
voltooide opleiding) een passende baan te vinden bij KRINGLOOPWINKELS,
SCHOOLASS. , ZIEKENHUISHULPEN EN VOORAL SURVELANCE ASSISTENTIE BIJ DE
POLITIE . Met een streep zette D66 daar ook een streep onder . Met andere
woorden weer terug in de bijstand en weg al die functies. Alleen om dat er
geen doorstroming is ., WEES blij dat ze weer wat deden voor hun uitkering .
Ik merk wel dat we geen ATHIE SCHIMMEL meer hebben in de fractie . SOMS zijn
we rechtser dan de VVD
IK heb het er moeilijk me en beraad mij wat te doen naar 24 jaar
lidmaatschap.

Peter Bos