Keiharde mensenhandel buschauffeurs

Elbert Streek streeke at IAE.NL
Wed Oct 2 13:29:19 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Fritz,

 Dit is toch niet verschillend van wat in het bedrijfsleven continue
gebeurt.

Je werkt bij een leuk bedrijf en leuk bedrijfsonderdeel. Het
bedrijfsonderdeel wordt plotseling doorverkocht aan een bedrijf B.
Bedrijf B gaat die afdeling fors reorganiseren, je krijgt (gedwongen)
een andere funktie. Bedrijf B verandert van strategie, jouw
oorspronkelijk bedrijfsonderdeel, maar in een nieuw jasje, wordt weer
doorverkocht aan bedrijf C. Bedrijf C gaat een half jaar later afslanken
en jij staat op straat. Dit is gewoon de hedendaagse praktijk waar ik
mee te maken heb.

Mvg,

Eibert van de Streek