Keiharde mensenhandel buschauffeurs

Elbert Streek streeke at IAE.NL
Wed Oct 2 12:10:39 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Heel vervelend voor die mensen maar dit is niets bijzonders en gebeurt
dagelijks in het "harde" bedrijfsleven waar het merendeel van de
Nederlanders hun brood verdienen.
Met dit soort situaties heb ik ook te maken gehad.

Het stoort me zeer me dat ambtenaren en semi-ambtenaren denken dat ze
meer rechten hebben dan andere werknemers.

Mvg,

Eibert van de Streek