Over het Digitaal Cafe

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Wed Nov 27 22:21:15 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<knip>
> Die oppositie binnenboord hebben is altijd beter dan in de boze
buitenwereld.

> Ik zou graag het wegvallen van de link onder de aandacht van het bestuur
willen brengen en verzoeken de links op een zodanige wijze te herstellen dat
leden de weg weten te vinden zonder dat blijk wordt gegeven dat de partij
instaat voor de inhoud van het debat.

> In afwachting van uw reactie verblijf ik,
>
> Met Vriendelijke Groet,
>
> Michiel Scheffer
> v/h Voorzitter Landelijke Programmacommissie
> thans Kandidaat Eerste Kamer D66

Lyndon Johnson had er een mooie uitdrukking voor:
"I'd rather have 'em on the inside pissin' out, than on the outside pissin'

In volle ondersteuning van Michiel's pleidooi,

Martin Lentink