Fw: Kan het duidelijker?

John j.wijsmuller at MYREALBOX.COM
Tue Nov 26 01:50:31 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste democraten,

Waarom moet de VVD nu als eerste partij mijn aanpak van het fileprobleem
uitdragen?
Waarom is D66 niet in staat om rationele oplossingen te bedenken?
Waarom zijn er zoveel taboes bij democraten?

Wethouder Mark van der Horst van Amsterdam zegt dat totale congestie alleen
kan worden voorkomen door te sleutelen aan de woon-werkbalans.
Lees dit kleine artikel in het NRC Handelsblad van vrijdag 22 november 2002
op blz. 3.
Eindelijk is er een bestuurder die op basis van de feiten conclusies durft
te trekken.
Nu D66 nog!

Groeten,

John