Kloof tussen burger en overheid oplossen?

Kees van Loon k.vanloon at WANADOO.NL
Tue Nov 26 00:08:37 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Bart,

Inderdaad bestaat er een kloof tussen burger en overheid. Communicatie komt
van twee kanten en we moeten criteria vastellen waar overheidscommunicatie
aan moet voldoen en geen middelen weer openen die al bestaan. Dit is weer
erg eenzijdig bekeken. We zullen als overheid op verschillende manieren ons
beleid moeten toetsen terugkoppelen. Verder zullen wij de overheid meer open
moeten maken dat we het beleid uitleggen terugkoppelen en we zullen meer
naar de bewoners moeten luisteren om maar een paar elementen te noemen.
Dan is een website eenvoudig waar niet iedereen gebruik van kan maken.

Met vriendelijke groeten

Kees van Loon
kandidaat tweede kamerlid