kandidaten post

Harry Arkesteijn h.arkesteijn at HCCNET.NL
Sun Nov 24 08:33:39 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Frits,
Ik heb het helemaal met jou eens. Mijn eerste reactie was, toen ik twee enveloppen van D66 kreeg. Wat een verspilling kan dat niet in een enveloppe. Het lijken de banken wel met hun afschriften. Ik vind dat dit niet kan. Voor de kandidaten zijn er zoveel andere wegen zich kenbaar te maken aan de D66 leden. Er zijn leden die hadden liever het aangepaste verkiezingspamflet via de post gekregen. Laat de kandidaten hun eigen weg kiezen. Deze werkwijze vind ik misplaatste service en verwarrend.
Harry Arkesteijn