kandidaten post

Marc-Jan Ahne mjahne at HOME.NL
Sun Nov 24 10:37:39 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Harry en Fritz,

Wij hebben als partij leden deze mogelijkheid gegeven, namelijk de
mogelijkheid om voorkeursacties te houden. Kandidaten of steunverleners
betalen de kosten van de actie en het Landelijk Secretariaat verzorgt de
verspreiding, dit om uiteraard de adressen van al onze leden niet zomaar aan
kandidaten te geven. Ik kan me wel voorstellen dat je er moeite mee hebt dat
kandidaten zich zo (laten) presenteren maar oneerlijk of verwarrend is het
volgens mij niet. Er zat bij de steunbetuigingen ook een brief waarin
verwezen werd naar de betreffende reglementen. Meerdere enveloppen, tja als
je zelf als kandidaat een dergelijke actie gaat bekostigen wil je denk ik
ook graag dat jouw brief als aparte post bij leden verschijnt.

Maar wil je dit in het vervolg niet, lijkt me gemakkelijk, dan dien je een
voorstel in om dergelijke acties niet meer mogelijk te maken.

Vriendelijke groet,

Marc-Jan Ahne
Deventer, geen kandidaat en dus ook geen brief verstuurd