Parlementaire enquete

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Wed Nov 20 19:59:21 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Wed, Nov 20, 2002 at 06:35:25PM +0100, Glenn Mellonius wrote:

  : Ik heb dus kritiek op het journaal, en ik attendeerde Bert Bakker daarop.
  : Wie weet is er een foefje om toch breeduit in de picture te komen.

  Beste Glenn,

  Een parlementaire enquete over het drama Srebrenica lijkt me wel het
  laatste handvat voor partij-politieke profilering. Bert doet z'n werk
  en zal vast nog wel een van de hoofdrolspelers die nog gaan komen
  ondervragen.

  : Ja, ik ben het inderdaad zat dat D66 veel bereikt, maar dat geen hond dat
  : in de gaten heeft.

  Dat is wrang inderdaad. Maar vandaag was er een lichtpuntje inzake
  de dalende wachtlijsten als gevolg van Borsts boter-bij-de-vis
  beleid.

  Groeten,

--
|  (o-  Henk van Lingen                     http://henk.vanlingen.net/ |
|  /\   Utrecht                             kandidaat Tweede Kamer D66 |