Post-congres blues

Eelco Hesse EHesse at EUROPARL.EU.INT
Wed Nov 20 13:46:30 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

>>> "Dr. Marc-Alexander Fluks" <fluks at science.uva.nl> 11/20/02 12:23PM >>>
REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

 Gisteren was Thom de Graaf op Radio 1. Onderwerp: paars, paars, paars &
 en verandert niets. Louter procedurele antwoorden; 10 minuten gemmerd
 waarom hij was gekozen tot lijsttrekker. Geen enkel inhoudelijk onder-
 werp kwam ter sprake. Uitermate treurig.

 De laatste mensen in mijn omgeving, die D66 stemden, haken thans ook af.
 Men gaat op zoek naar een andere partij.

 D66 zou na een klein oplevinkje weer op 4 a 5 zetels staan.

 En zo gaat 't maar door...

 Marc Fluks
Het is helaas maar al te waar ! Ik ben lid vanaf 1966, maar voor het eerst is er een (kleine) kans dat ik op een andere partij stem. Omdat ik in januari weg ben (Honduras), moet ik bij volmacht stemmen of moet..moet, er moet natuurlijk helemaal niets. Een bevriende Amsterdammer heb instructies gegeven om, wanneer zeperds, vergalopperingen en desillusies uitblijven, op Lousewies te stemmen, maar anders op de verbeten en -vrees ik- humorloze Agnes Kant van de SP. Die acterban heeft mijn stem het hardste nodig, al hoop ik geen Nederland mee te hoeven maken waar Marijnissen c.s. de alleenheerschappij voere,  Eelco Hesse .                                                                                          Dit bericht is verzonden via de informele D66 discussielijst (D66 at nic.surfnet.nl).