Post-congres blues

Kroes R.E.A. r.kroes at VERZEKERAARS.NL
Wed Nov 20 14:01:28 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Houdt het nu nooit op? Sommige D66'ers slagen er in om bij ieder nieuw item
een nieuwe bron van - sorry dat ik het zo zeg -  negatieve energie aan te
boren.

Het interview op radio 1 heb ik niet gehoord, maar wat ik wel heb gehoord
zijn mensen uit míjn omgeving die Thom de Graaf complimenteerde met zijn
optreden in het Nawijn-debat. Die mensen beginnen alweer te neigen naar D66,
dus dat zal 'al die mensen' uit andere lijsters hun omgeving wel weer kunnen
compenseren.

Roland, Rotterdam

PS: Marc-Alexander, even een leuk-bedoelde tip: je moet gewoon andere mensen
voor je omgeving zoeken ;-)

DISCLAIMER
De informatie in dit e-mail-bericht is uitsluitend bestemd voor de
geadresseerde. Verstrekking aan en gebruik door anderen is niet toegestaan.
Het Verbond van Verzekeraars staat niet in voor de juiste en volledige
overbrenging van een verzonden e-mail-bericht.

Dit bericht is gecontroleerd op alle bekende virussen.
This message has been checked for all known viruses.