Tactisch stemmen?

Martin Lentink martinlentink at D66PUTTEN.NL
Tue Nov 19 17:57:06 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

<knip>
> Ik ben eigenlijk voor inhoud en tegen wie-met-wie gepraat

hear, hear!

> We hebben nu Thom, no second thoughts, we helpen hem het beste uit
zichzelf
> te halen, we zetten Lousewies ernaast, en we dragen ons eigen steentje
bij.

En Hein, Boris 1, Boris 2, en eigenlijk al diegenen die hun nek hebben
uitgestoken en het lef hebben gehad zich te kandideren , en inderdaad
so-wie-so iedereen op deze lijst en alle andere leden die we kunnen
mobiliseren. Ik laaf mij aan je enthousiasme Bart!

> En wat dat laatste betreft, ik ben helemaal voor de 'Loesje' aanpak, naar
> vermogen (had al iets gepost hier, maar het is best *moeilijk*), en wie
weet
> is er al iets in die richting gaande. Inhoudelijke input vanuit de fractie
> enzo kan een hoop helpen. Evenals organisatorische (financiele).
>
> Kan Unico misschien meehelpen?

achtergrond zeker een bijdrage kunnen leveren. Andere geinteresseerden? Mail
me dan even off-list. Dan kunnen we misschien snel een klein slagvaardig
clubje in elkaar zetten.

> Dat zou mooi zijn!

Helaas ben ik niet zo createus, maar met wat nadenken kom ik misschien nog
een end. Een soort van leden-steunen-D66-campagne. Ik ben marketeer van huis
uit, dus wat ik kan bijdragen stel ik beschikbaar. Laten we zien wat we
kunnen mobiliseren!

enne....
Tactisch stemmen is D66 stemmen.

> Bart Meerdink