Nawijn & Doodstraf

Jasper Diekema jasper.diekema at WANADOO.NL
Tue Nov 19 18:01:24 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Goed goed,
Enkelen hebben me in ieder geval overtuigd dat mijn uitspraken over de
doodstraf misschien wel een beetje bout waren. Desalniettemin vind ik dat de
discussie gevoerd mag worden, het is zeker geen non issue dat een taboe moet
blijven. Op deze manier voed je de voorstanders meer en meer....
Over de doodstraf wil ik inhoudelijk kwijt dat ik in sommige gevallen toch
voor ben, maar goed.. het argument: sommige gevallen zullen niet aan het
licht komen bij een doodstraf is hier vrij overtuigend.
Groet,
Jasper