Twee minuten maar... Help!

Henk Vreekamp vreekamp at KNOWARE.NL
Thu Nov 14 21:18:26 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Dank je Ellen,

Nu weet ik dat je in dat afschuwelijke Rotjeknor woont. Mijn meelij wordt
aangedikt door je klacht over die korte spreektijd voor
kandidaat-lijsttrekkers. Vind ik ook belachelijk kort, 5 minuten is
minimaal serieus. Wat mij verder verbaast is dat ik pas op 14 november lees
dat er een tussentijdse presentatie is op 14 november. Kan die JD niet in
het algemeen convoceren? Of ging het om een bijeenkomst van
kandidaat-partijkardinalen die allemaal ene De Graaf steunen?

Henk Vreekamp, Utrecht (HV, U).