Twee minuten maar... Help!

Ellen Vunderink evu at PLANET.NL
Thu Nov 14 20:18:21 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Een nieuweling zal het in de huidige cultuur - ook buiten de partij - al helemaal niet redden. Politicus is een vak, dat moet je leren. En dat geldt al helemaal voor lijsttrekker.

John, ik geloof er geen bal van. Sommige mensen hoeven dat niet te leren.

Het is een smoes om geen risico te hoeven nemen. Al die behoudende mensen zijn gewoon te bang om hun nek uit te steken. Ze zijn zo bang dat ze het zelfs eng vinden als iemand anders zijn nek uitsteekt. Just go for it!

PS je staat nog op de plaats die je geclaimd hebt op mijn lijstje hoor...