Fw: Alexander Pechtold en Alexander Rinnooy Kan

gvkooten gvkooten at PLANET.NL
Wed Nov 13 10:53:08 CET 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Beste Lijsters,

Alexander Pechtold stelt zich voor op www.ongehoord.net

Daarnaast (rechtsboven) een collumn van Alexander Rinnooy Kan.

Gisteren hebben ruim dertig Democraten gefolderd op het Museumplein waar een protestdag georganiseerd was tegen bezuinigingen in het hoger onderwijs. We hebben 2.500 folders weggezet en de SP-campagnetijgers verslagen in omvang en aanwezigheid (verder geen politieke partij aanwezig). Zie www.d66.nl (vandaag met foto's).

Michiel Scheffer is voor de man waar ik op ga stemmen voor de Eerste Kamer. Twintig jaar ervaring en tomeloze inzet hebben hem inzicht en visie verschaft over hoe Democraten politiek (ook in de Eerste Kamer) zouden moeten bedrijven.
Hij is voor mij een voorbeeld van hoe je binnen een politieke vrijwilligersorganisatie effectief kan zijn. Een man die niet stil zal zitten op het pluche maar vanuit een interessante visie aan de slag gaat. Hij heeft vele afdelingen bezocht en is initierend en actief bezig met vernieuwing van de partij.

Michiel. Je hebt mijn stem. Die duidelijkheid wil ik je toch nu alvast geven. Meer dan verdient!

Met vriendelijk groet,

Unico van Kooten
Kandidaat LB Communicatie