Blauwdruk D66 in punten

Henk Elegeert HmjE at HOME.NL
Thu May 30 20:16:57 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Hans wrote:

> REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

> Als je goed hebt gelezen heb je me in mijn reply  zien schrijven dat ik op
> Thom heb gestemd. Bovendien had ik het over Fortuyn als borrelprater op niveau
> en als een paljas die in een gat is gedoken. De LPF is dus niet mijn rolmodel. De
> LPF is een ego-trip van een man die minister-president wilde worden en op een
> opportunistische manier een reservoir van onvrede aanboorde dat de
> gevestigde partijen tot de nok toe hadden gevuld.

Interessant is derhalve de vraag, hoe is het "reservoir van onvrede"
ontstaan?

Wat ligt of lag daaraan ten grondslag.

Is dat het gevolg van de politiek, het politieke bedrijf, het handelen
van de overheid, het uitblijven van handelen van de overheid, de
invulling van de democratie, de te snel veranderende maatschappij, een
te starre houding van de gezamenlijke politiek, etc etc..

Of een combinatie van factoren, en zo ja welke?
Wat is vervolgens de beste strategie om deze problemen aan te pakken?

Henk Elegeert