D66, de discussie stond stil

Hein van Meeteren heinwvm at CHELLO.NL
Thu May 30 14:03:29 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

At 13:36 30-05-2002 +0200, Hans Giesing wrote:

>Ik weet de antwoorden niet. Ik stel alleen een paar vragen die me van belang lijken.

Belangrijke vragen, Hans. Elke betrokken D66-er is met die vragen bezig, en als dat niet zo is, dan prikkelen we hem of haar wel. Wat belangrijk is: welke structuur kiezen we voor het stellen en bespreken van deze vragen? Een paar leden steken de kop reeds bijeen, werkgroepjes ontstaan, maar het is belangrijk één lijn aan te brengen. Coordineren dus. Het LB kan hierin faciliterend werken, hoop ik.