Treurige brief kondigt statusquo aan

gvkooten gvkooten at PLANET.NL
Thu May 23 19:19:47 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

Henk,

Onderstaande nog eens lezende, maak je toch een beetje een ongenuanceerde
indruk op mij. Best lekker overigens in een partij die bevolkt wordt door
overwegend op de nuance ingestelde leden. Toch heb ik zelf geen kritiek op
de brief. Sterker nog: goed dat zij dit signaal afgeven en dat zij met ons
zo snel communiceren. Het is denk ik wel evident dat niet alleen het LB dit
verhaal zal kunnen trekken. Maar dat gebeurt al niet! Zie hiervoor het
initiatief van afdelingen Amsterdam, Rotterdam en Den Haag.

Je schrijfstijl is geinig. Ben je schrijver of journalist van beroep?

MVG
Unico