Werkconferenties (2)

Henk van Lingen henk at VANLINGEN.NET
Thu May 23 19:24:42 CEST 2002

REPLY TO: D66 at nic.surfnet.nl

On Thu, May 23, 2002 at 06:37:41PM +0200, gvkooten wrote:
  :
  : De werk-conferenties vinden al plaats - en wel op internet -. De reacties ga
  : ik - omdat ik dat waardevol acht - bundelen en verwerken in een
  : toegankelijke powerpointpresentatie. Daarnaast volgen er spoedig
  : uitwisselingssessies tussen  diverse afdelingen over o.m. onderstaande.
  : Wellicht ga ik zelf op onderzoek uit. September/ oktober breng ik dan
  : verslag uit van onze gezamenlijke zoektocht.

Dag Unico,

Het zal mijn onwetendheid wel zijn maar kun je even aangeven wie en/of
wat je bent? Bovenstaande regels klinken alsof je een of andere
organisatorische rol hebt binnen de club maar je naam doet bij mij
geen bel rinkelen.

Met vriendelijke groet,
--
|  (o-  Henk van Lingen                           <henk at vanlingen.net> |
|  /\                                         Utrecht, The Netherlands |